Rekluse Rekluse Torq-Drive Manual Clutch je závodní manuální spojka, která s technologií vysokootáčkové spojky TorqDrive®.
- TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru (místo standardních 7-8lamel je u spojky TorqDrive 12 spojkových lamel!), čímž je dosaženo větší spojovací plochy umožňuje větší přenos točivého momentu a výkonu
- při vývoji byl kladen zvláštní význam na permanentní fungování spojky, a to i při vysokých teplotách, které se vyskytují v motoru během závodu
- TorqDrive také disponuje modifikovanou dynamikou oběhu oleje - ve spojení s víkem spojky Rekluse se zvětšuje objem oleje pro zvýšení chlazení a delší životnost obložení spojky
- během je znatelný přímý přenos síly, přesný chod spojky na páce spojky a výrazně zlepšené chování při rozjezdu
- vadnutí spojky je s Rekluse TorqDrive minulostí...
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- kvalitní nerezové pružiny spojky zabraňují poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a zabraňují prokluzování spojky
- laserem řezané ocelové spojkové lamely (meziplechy) s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladké zapojení a rozpojení
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky - spojka Rekluse TorqDrive nabízí 2-3krát delší životnost oproti originální spojce (prodloužená životnost i při závodním použití)
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může ličit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
GasGas MC125 / 21-23
Husqvarna TC125 / 19-22
Husqvarna TE150i / 20-22
Husqvarna TE150 / 19,23
KTM 125SX / 19-22
KTM 125XC / 21-22
KTM 125XC-W / 19
KTM 150EXC / 23
KTM 150EXC TPI / 20-22
KTM 150SX / 19-22
KTM 150XC-W / 19-20,23
KTM 150XC-W TPI / 20-22
Rekluse Rekluse Torq-Drive Manual Clutch je závodní manuální spojka, která s technologií vysokootáčkové spojky TorqDrive®.
- TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru (místo standardních 7-8lamel je u spojky TorqDrive 12 spojkových lamel!), čímž je dosaženo větší spojovací plochy umožňuje větší přenos točivého momentu a výkonu
- při vývoji byl kladen zvláštní význam na permanentní fungování spojky, a to i při vysokých teplotách, které se vyskytují v motoru během závodu
- TorqDrive také disponuje modifikovanou dynamikou oběhu oleje - ve spojení s víkem spojky Rekluse se zvětšuje objem oleje pro zvýšení chlazení a delší životnost obložení spojky
- během je znatelný přímý přenos síly, přesný chod spojky na páce spojky a výrazně zlepšené chování při rozjezdu
- vadnutí spojky je s Rekluse TorqDrive minulostí...
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- kvalitní nerezové pružiny spojky zabraňují poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a zabraňují prokluzování spojky
- laserem řezané ocelové spojkové lamely (meziplechy) s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladké zapojení a rozpojení
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky - spojka Rekluse TorqDrive nabízí 2-3krát delší životnost oproti originální spojce (prodloužená životnost i při závodním použití)
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může ličit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Husqvarna FC250 / 14-15
Husqvarna FC350 / 14-15
KTM 250SX-F / 13-15
KTM 250XC-F / 13-15
KTM 350SX-F / 11-15
KTM 350XC-F / 11-15
Rekluse Rekluse Torq-Drive Manual Clutch je závodní manuální spojka, která s technologií vysokootáčkové spojky TorqDrive®.
- TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru (místo standardních 7-8lamel je u spojky TorqDrive 12 spojkových lamel!), čímž je dosaženo větší spojovací plochy umožňuje větší přenos točivého momentu a výkonu
- při vývoji byl kladen zvláštní význam na permanentní fungování spojky, a to i při vysokých teplotách, které se vyskytují v motoru během závodu
- TorqDrive také disponuje modifikovanou dynamikou oběhu oleje - ve spojení s víkem spojky Rekluse se zvětšuje objem oleje pro zvýšení chlazení a delší životnost obložení spojky
- během je znatelný přímý přenos síly, přesný chod spojky na páce spojky a výrazně zlepšené chování při rozjezdu
- vadnutí spojky je s Rekluse TorqDrive minulostí...
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- kvalitní nerezové pružiny spojky zabraňují poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a zabraňují prokluzování spojky
- laserem řezané ocelové spojkové lamely (meziplechy) s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladké zapojení a rozpojení
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky - spojka Rekluse TorqDrive nabízí 2-3krát delší životnost oproti originální spojce (prodloužená životnost i při závodním použití)
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může ličit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Husqvarna FC250 / 16-18
Husqvarna FC350 / 16-18
Husqvarna FX350 / 17-18
KTM 250SX-F / 16-18
KTM 250SX-F Factory Edition / 15-16
KTM 250XC-F / 16-18
KTM 350SX-F / 16-18
KTM 350SX-F Factory Edition / 15
KTM 350XC-F / 16-18
Výfukový systém amerického výrobce YOSHIMURA
- výfukové systémy jsou navrženy s hlavním ohledem na poskytnutí většího výkonu a sílu
- jsou vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace
- disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou
- zúžená konstrukce přední části těla tlumivky Yoshimura RS-9T umožňuje posunout systém dopředu, což pomáhá s centralizací hmotnosti bez obětování výkonu
- lepší nárůst výkonu, snížení hmotnosti a přizpůsobení ve srovnání s designem předchozí generace
- agresivní, inteligentně navržený, asymetricky tvarovaný profil RS-9T umožňuje maximální hlasitost tlumiče a pomáhá ovládat průběh zvuku a také zvyšuje výkon
- koncová krytka tlumivky z carbonu
- svody z kvalitní nerezové oceli
- pro všechny modely jsou k dispozici sady pro nové přebalení, dále volitelné vložky a také lapače jisker
Tato výfuková sada RS-9 obsahuje dvě tlumivky.
Výfukový kompletní systém RS-9 byl po více než třech letech vývoje a testování uveden na trh! Vývoj byl realizován s pomocí jezdců nejvyšší světové úrovně a továrních týmů, včetně jejich techniků a inženýrů.
Vysoká kvalita zpracování - vyrobeno v USA (Made in USA)!
Jsou dodávány jako:
- kompletní výfuky (verze Full-Exhaust)
- samostatné koncovky (verze Slip-ON)
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
Upozornění: Tento produkt byl navržen tak, aby se vešel na standardně vybavený motocykl dodaný z výroby. Příslušenství OE a Aftermarket, které nebylo na kole dodáno z výroby, nemusí být s tímto výrobkem kompatibilní. Tento produkt byl navržen a testován tak, aby byl kompatibilní pouze s vozidly na americkém trhu. Kompatibilita včetně vybavení a výkonu se může lišit v závislosti na dané zemi.
Výfuky Yoshimura jsou sportovní výfuky pro závodní použítí a nemají homologaci pro silniční provoz (jsou určeny pro sportovní použití na trati!).
Yoshimura vyrábí výfukové systémy od roku 1954. V začátcích vyladila motory jakéhokoli druhu a se vyvinula ve společnost, která vyrábí ty nejmodernější výfukové systémy, díly a příslušenství pro motocykly. V současnosti vyrábí výfuky pro téměř všechny sportovní motocykly, a nabízí perfektní kombinaci vysokého výkonu a stylu.
Yoshimura Exhaust jsou jedny z nejlehčích a nejvíce výkonově zaměřených výfukových systémů pro motocykly na trhu!
V porovnání s konkurenčními výfuky disponují výfukové systémy Yoshimura vysokou kvalitou zpracování se smyslem pro detail, a navíc nabízejí vynikající výkon.
Kompletní systémy jsou navrženy s ohledem na výkon.
Verze Slip-On je navržena pro použití s originálním svodem.
Výfukový systém amerického výrobce YOSHIMURA
- výfukové systémy jsou navrženy s hlavním ohledem na poskytnutí většího výkonu a sílu
- jsou vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace
- disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou
- zúžená konstrukce přední části těla tlumivky Yoshimura RS-9T umožňuje posunout systém dopředu, což pomáhá s centralizací hmotnosti bez obětování výkonu
- lepší nárůst výkonu, snížení hmotnosti a přizpůsobení ve srovnání s designem předchozí generace
- agresivní, inteligentně navržený, asymetricky tvarovaný profil RS-9T umožňuje maximální hlasitost tlumiče a pomáhá ovládat průběh zvuku a také zvyšuje výkon
- koncová krytka tlumivky z carbonu
- svody z kvalitní nerezové oceli
- pro všechny modely jsou k dispozici sady pro nové přebalení, dále volitelné vložky a také lapače jisker
Tato výfuková sada RS-9T obsahuje dvě tlumivky.
Výfukový kompletní systém RS-9T byl po více než třech letech vývoje a testování uveden na trh! Vývoj byl realizován s pomocí jezdců nejvyšší světové úrovně a továrních týmů, včetně jejich techniků a inženýrů.
Vysoká kvalita zpracování - vyrobeno v USA (Made in USA)!
Jsou dodávány jako:
- kompletní výfuky (verze Full-Exhaust)
- samostatné koncovky (verze Slip-ON)
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
Upozornění: Tento produkt byl navržen tak, aby se vešel na standardně vybavený motocykl dodaný z výroby. Příslušenství OE a Aftermarket, které nebylo na kole dodáno z výroby, nemusí být s tímto výrobkem kompatibilní. Tento produkt byl navržen a testován tak, aby byl kompatibilní pouze s vozidly na americkém trhu. Kompatibilita včetně vybavení a výkonu se může lišit v závislosti na dané zemi.
Výfuky Yoshimura jsou sportovní výfuky pro závodní použítí a nemají homologaci pro silniční provoz (jsou určeny pro sportovní použití na trati!).
Yoshimura vyrábí výfukové systémy od roku 1954. V začátcích vyladila motory jakéhokoli druhu a se vyvinula ve společnost, která vyrábí ty nejmodernější výfukové systémy, díly a příslušenství pro motocykly. V současnosti vyrábí výfuky pro téměř všechny sportovní motocykly, a nabízí perfektní kombinaci vysokého výkonu a stylu.
Yoshimura Exhaust jsou jedny z nejlehčích a nejvíce výkonově zaměřených výfukových systémů pro motocykly na trhu!
V porovnání s konkurenčními výfuky disponují výfukové systémy Yoshimura vysokou kvalitou zpracování se smyslem pro detail, a navíc nabízejí vynikající výkon.
Kompletní systémy jsou navrženy s ohledem na výkon.
Verze Slip-On je navržena pro použití s originálním svodem.
Rekluse Radius CX je nejdokonalejší stupeň vývoje automatické spojky od americké značky Rekluse
- nejdokonalejší automatická spojka Rekluse RadiusCX je špičkový produkt, který spojuje všechny nejnovější technologie Rekluse do jednoho balíčku
- technologie třecích lamel Rekluse TorqDrive® spojená s inovativní automatickou spojkou EXP má za následek výrazný pokrok v automatickém výkonu s výjimečným záběrem, citlivostí páčky a životností
- RadiusCX umožňuje lepší starty, větší rychlost a možnost soustředění se na trať nikoli na ovládání spojky
- umožňuje maximální využití točivého momentu motoru pro perfektní dodávku energie (výkonu)
- zvýšený přenos energie oproti originální spojce (OEM)
- v balení obsaženy návleky na spojkový koš, které eliminují rázy spojky a opotřebení koše
- plně nastavitelná pro maximální přizpůsobení jezdci nebo terénu
- optimalizovaný design a konstrukce přítlačného talíře poskytuje dokonalou citlivost páčky, výbornou ovladatelnost a kontrolu
- unašeč spojky i přítlačný talíř zajišťují lepší průtok oleje a stabilitu v širokém rozsahu teplot
- RadiusCX dosahuje nižšího vývoje teploty ve spojce i než spojka EXP, čímž zvládne větší zatížení
- dokonalé zpracování a kvalita - vyrobeno v USA (Made in USA)
Hlavní výhody spojky Rekluse RadiusCX?
Spojka RadiusCX je vrcholnou kombinací automatické spojky Rekluse Core EXP a obložení (lamel) manuální spojky TorqDrive®.
U spojky RadiusCX je použit spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) a přítlačný talíř (spojkový talíř) Core EXP, které jsou dokonalejší náhradou sériové spojky (originální spojky), což poskytuje více prostoru pro třecí lamely a meziplechy.
Speciální spojkové víko se zvýšeným objemem je použito, aby se všechny součásti vícelamelové spojky vešly a měly dostatečný prostor, a aby se dosáhlo většího objemu oleje.
Třecí obložení (spojkové lamely) a meziplechy vícelamelové spojky TorqDrive® umožňují použití 2-3 lamel více než u originální spojky. Spojka je sladěna s odpovídajícími spojkovými pružinami.
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Vhodné pro:
GasGas MC85 (19/16) / 21-23
Husqvarna TC85 / 18-23
Husqvarna TC85 (17/14) / 18-23
Husqvarna TC85 (19/16) / 18-23
KTM 85SX / 18-23
KTM 85SX (17/14) / 18-23
KTM 85SX (19/16) / 18-23
Rekluse Rekluse Torq-Drive Manual Clutch je závodní manuální spojka, která s technologií vysokootáčkové spojky TorqDrive®.
- TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru (místo standardních 7-8lamel je u spojky TorqDrive 12 spojkových lamel!), čímž je dosaženo větší spojovací plochy umožňuje větší přenos točivého momentu a výkonu
- při vývoji byl kladen zvláštní význam na permanentní fungování spojky, a to i při vysokých teplotách, které se vyskytují v motoru během závodu
- TorqDrive také disponuje modifikovanou dynamikou oběhu oleje - ve spojení s víkem spojky Rekluse se zvětšuje objem oleje pro zvýšení chlazení a delší životnost obložení spojky
- během je znatelný přímý přenos síly, přesný chod spojky na páce spojky a výrazně zlepšené chování při rozjezdu
- vadnutí spojky je s Rekluse TorqDrive minulostí...
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- kvalitní nerezové pružiny spojky zabraňují poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a zabraňují prokluzování spojky
- laserem řezané ocelové spojkové lamely (meziplechy) s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladké zapojení a rozpojení
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky - spojka Rekluse TorqDrive nabízí 2-3krát delší životnost oproti originální spojce (prodloužená životnost i při závodním použití)
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může ličit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
KTM 450SX-F / 23
KTM 450SX-F Factory Edition / 22
KTM 450XC-F / 23
Husqvarna FC450 / 23
Husqvarna FC450 Rockstar Edition / 22
Husqvarna FX450 / 23
Výfukový systém amerického výrobce YOSHIMURA
- výfukové systémy jsou navrženy s hlavním ohledem na poskytnutí většího výkonu a sílu
- jsou vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace
- disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou
- zúžená konstrukce přední části těla tlumivky Yoshimura RS-12 umožňuje posunout systém dopředu, což pomáhá s centralizací hmotnosti bez obětování výkonu
- lepší nárůst výkonu, snížení hmotnosti a přizpůsobení ve srovnání s designem předchozí generace
- agresivní, inteligentně navržený, asymetricky tvarovaný profil RS-12 umožňuje maximální hlasitost tlumiče a pomáhá ovládat průběh zvuku a také zvyšuje výkon
- koncová krytka tlumivky z carbonu
- svody z kvalitní nerezové oceli
- pro všechny modely jsou k dispozici sady pro nové přebalení, dále volitelné vložky a také lapače jisker
Výfukový kompletní systém RS-12 byl po více než třech letech vývoje a testování uveden na trh! Vývoj byl realizován s pomocí jezdců nejvyšší světové úrovně a továrních týmů, včetně jejich techniků a inženýrů.
Vysoká kvalita zpracování - vyrobeno v USA (Made in USA)!
Jsou dodávány jako:
- kompletní výfuky (verze Full-Exhaust)
- samostatné koncovky (verze Slip-ON)
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
Upozornění: Tento produkt byl navržen tak, aby se vešel na standardně vybavený motocykl dodaný z výroby. Příslušenství OE a Aftermarket, které nebylo na kole dodáno z výroby, nemusí být s tímto výrobkem kompatibilní. Tento produkt byl navržen a testován tak, aby byl kompatibilní pouze s vozidly na americkém trhu. Kompatibilita včetně vybavení a výkonu se může lišit v závislosti na dané zemi.
Výfuky Yoshimura jsou sportovní výfuky pro závodní použítí a nemají homologaci pro silniční provoz (jsou určeny pro sportovní použití na trati!).
Yoshimura vyrábí výfukové systémy od roku 1954. V začátcích vyladila motory jakéhokoli druhu a se vyvinula ve společnost, která vyrábí ty nejmodernější výfukové systémy, díly a příslušenství pro motocykly. V současnosti vyrábí výfuky pro téměř všechny sportovní motocykly, a nabízí perfektní kombinaci vysokého výkonu a stylu.
Yoshimura Exhaust jsou jedny z nejlehčích a nejvíce výkonově zaměřených výfukových systémů pro motocykly na trhu!
V porovnání s konkurenčními výfuky disponují výfukové systémy Yoshimura vysokou kvalitou zpracování se smyslem pro detail, a navíc nabízejí vynikající výkon.
Kompletní systémy jsou navrženy s ohledem na výkon.
Verze Slip-On je navržena pro použití s originálním svodem.
Rekluse Rekluse Torq-Drive Manual Clutch je závodní manuální spojka, která s technologií vysokootáčkové spojky TorqDrive®.
- TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru (místo standardních 7-8lamel je u spojky TorqDrive 12 spojkových lamel!), čímž je dosaženo větší spojovací plochy umožňuje větší přenos točivého momentu a výkonu
- při vývoji byl kladen zvláštní význam na permanentní fungování spojky, a to i při vysokých teplotách, které se vyskytují v motoru během závodu
- TorqDrive také disponuje modifikovanou dynamikou oběhu oleje - ve spojení s víkem spojky Rekluse se zvětšuje objem oleje pro zvýšení chlazení a delší životnost obložení spojky
- během je znatelný přímý přenos síly, přesný chod spojky na páce spojky a výrazně zlepšené chování při rozjezdu
- vadnutí spojky je s Rekluse TorqDrive minulostí...
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- kvalitní nerezové pružiny spojky zabraňují poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a zabraňují prokluzování spojky
- laserem řezané ocelové spojkové lamely (meziplechy) s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladké zapojení a rozpojení
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky - spojka Rekluse TorqDrive nabízí 2-3krát delší životnost oproti originální spojce (prodloužená životnost i při závodním použití)
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může ličit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Beta 250RR / 13-17
Beta 250RR-Race Edition / 15-17
Beta 300RR / 13-17
Beta 300RR-Race Edition / 15-17
Beta X Trainer 250 / 17
Beta X Trainer 300 / 15-17
Rekluse Rekluse Torq-Drive Manual Clutch je závodní manuální spojka, která s technologií vysokootáčkové spojky TorqDrive®.
- TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru (místo standardních 7-8lamel je u spojky TorqDrive 12 spojkových lamel!), čímž je dosaženo větší spojovací plochy umožňuje větší přenos točivého momentu a výkonu
- při vývoji byl kladen zvláštní význam na permanentní fungování spojky, a to i při vysokých teplotách, které se vyskytují v motoru během závodu
- TorqDrive také disponuje modifikovanou dynamikou oběhu oleje - ve spojení s víkem spojky Rekluse se zvětšuje objem oleje pro zvýšení chlazení a delší životnost obložení spojky
- během je znatelný přímý přenos síly, přesný chod spojky na páce spojky a výrazně zlepšené chování při rozjezdu
- vadnutí spojky je s Rekluse TorqDrive minulostí...
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- kvalitní nerezové pružiny spojky zabraňují poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a zabraňují prokluzování spojky
- laserem řezané ocelové spojkové lamely (meziplechy) s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladké zapojení a rozpojení
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky - spojka Rekluse TorqDrive nabízí 2-3krát delší životnost oproti originální spojce (prodloužená životnost i při závodním použití)
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může ličit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Beta 250RR / 18-21
Beta 250RR-Race Edition / 18-21
Beta 300RR / 18-21
Beta 300RR-Race Edition / 18-21
Beta 300RX / 21
Beta X Trainer 250 / 18-21
Beta X Trainer 300 / 18-21
Rekluse Rekluse Torq-Drive Manual Clutch je závodní manuální spojka, která s technologií vysokootáčkové spojky TorqDrive®.
- TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru (místo standardních 7-8lamel je u spojky TorqDrive 12 spojkových lamel!), čímž je dosaženo větší spojovací plochy umožňuje větší přenos točivého momentu a výkonu
- při vývoji byl kladen zvláštní význam na permanentní fungování spojky, a to i při vysokých teplotách, které se vyskytují v motoru během závodu
- TorqDrive také disponuje modifikovanou dynamikou oběhu oleje - ve spojení s víkem spojky Rekluse se zvětšuje objem oleje pro zvýšení chlazení a delší životnost obložení spojky
- během je znatelný přímý přenos síly, přesný chod spojky na páce spojky a výrazně zlepšené chování při rozjezdu
- vadnutí spojky je s Rekluse TorqDrive minulostí...
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- kvalitní nerezové pružiny spojky zabraňují poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a zabraňují prokluzování spojky
- laserem řezané ocelové spojkové lamely (meziplechy) s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladké zapojení a rozpojení
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky - spojka Rekluse TorqDrive nabízí 2-3krát delší životnost oproti originální spojce (prodloužená životnost i při závodním použití)
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může ličit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Beta 250RR / 22-23
Beta 250RR-Race Edition / 22-23
Beta 300RR / 22-23
Beta 300RR-Race Edition / 22-23
Beta 300RX / 22
Beta X Trainer 300 / 22-23
Rekluse Rekluse Torq-Drive Manual Clutch je závodní manuální spojka, která s technologií vysokootáčkové spojky TorqDrive®.
- TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru (místo standardních 7-8lamel je u spojky TorqDrive 12 spojkových lamel!), čímž je dosaženo větší spojovací plochy umožňuje větší přenos točivého momentu a výkonu
- při vývoji byl kladen zvláštní význam na permanentní fungování spojky, a to i při vysokých teplotách, které se vyskytují v motoru během závodu
- TorqDrive také disponuje modifikovanou dynamikou oběhu oleje - ve spojení s víkem spojky Rekluse se zvětšuje objem oleje pro zvýšení chlazení a delší životnost obložení spojky
- během je znatelný přímý přenos síly, přesný chod spojky na páce spojky a výrazně zlepšené chování při rozjezdu
- vadnutí spojky je s Rekluse TorqDrive minulostí...
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- kvalitní nerezové pružiny spojky zabraňují poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a zabraňují prokluzování spojky
- laserem řezané ocelové spojkové lamely (meziplechy) s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladké zapojení a rozpojení
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky - spojka Rekluse TorqDrive nabízí 2-3krát delší životnost oproti originální spojce (prodloužená životnost i při závodním použití)
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může ličit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Beta 350RR / 18-19
Beta 350RR-Race Edition / 18-19
Beta 350RR-S / 18-19
Beta 390RR / 18-19
Beta 390RR-Race Edition / 18-19
Beta 390RR-S / 18-19
Beta 430RR / 18-19
Beta 430RR-Race Edition / 18-19
Beta 430RR-S / 18-19
Beta 480RR / 18-19
Beta 480RR-Race Edition / 18-19
Beta 500RR-S / 18-19
Rekluse Rekluse Torq-Drive Manual Clutch je závodní manuální spojka, která s technologií vysokootáčkové spojky TorqDrive®.
- TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru (místo standardních 7-8lamel je u spojky TorqDrive 12 spojkových lamel!), čímž je dosaženo větší spojovací plochy umožňuje větší přenos točivého momentu a výkonu
- při vývoji byl kladen zvláštní význam na permanentní fungování spojky, a to i při vysokých teplotách, které se vyskytují v motoru během závodu
- TorqDrive také disponuje modifikovanou dynamikou oběhu oleje - ve spojení s víkem spojky Rekluse se zvětšuje objem oleje pro zvýšení chlazení a delší životnost obložení spojky
- během je znatelný přímý přenos síly, přesný chod spojky na páce spojky a výrazně zlepšené chování při rozjezdu
- vadnutí spojky je s Rekluse TorqDrive minulostí...
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- kvalitní nerezové pružiny spojky zabraňují poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a zabraňují prokluzování spojky
- laserem řezané ocelové spojkové lamely (meziplechy) s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladké zapojení a rozpojení
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky - spojka Rekluse TorqDrive nabízí 2-3krát delší životnost oproti originální spojce (prodloužená životnost i při závodním použití)
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může ličit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Beta 350RR / 20-21
Beta 350RR-Race Edition / 20-21
Beta 350RR-S / 20-21
Beta 390RR / 20-21
Beta 390RR-Race Edition / 20-21
Beta 390RR-S / 20-21
Beta 430RR / 20-21
Beta 430RR-Race Edition / 20-21
Beta 430RR-S / 20-21
Beta 480RR / 20-21
Beta 480RR Race Edition / 20-21
Beta 500RR Race Edition / 20-21
Beta 500RR-S / 20-21
Rekluse Rekluse Torq-Drive Manual Clutch je závodní manuální spojka, která s technologií vysokootáčkové spojky TorqDrive®.
- TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru (místo standardních 7-8lamel je u spojky TorqDrive 12 spojkových lamel!), čímž je dosaženo větší spojovací plochy umožňuje větší přenos točivého momentu a výkonu
- při vývoji byl kladen zvláštní význam na permanentní fungování spojky, a to i při vysokých teplotách, které se vyskytují v motoru během závodu
- TorqDrive také disponuje modifikovanou dynamikou oběhu oleje - ve spojení s víkem spojky Rekluse se zvětšuje objem oleje pro zvýšení chlazení a delší životnost obložení spojky
- během je znatelný přímý přenos síly, přesný chod spojky na páce spojky a výrazně zlepšené chování při rozjezdu
- vadnutí spojky je s Rekluse TorqDrive minulostí...
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- kvalitní nerezové pružiny spojky zabraňují poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a zabraňují prokluzování spojky
- laserem řezané ocelové spojkové lamely (meziplechy) s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladké zapojení a rozpojení
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky - spojka Rekluse TorqDrive nabízí 2-3krát delší životnost oproti originální spojce (prodloužená životnost i při závodním použití)
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může ličit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Beta 350RR / 22-23
Beta 350RR-Race Edition / 22-23
Beta 350RR-S / 22-23
Beta 390RR / 23
Beta 390RR-Race Edition / 22-23
Beta 390RR-S / 22-23
Beta 430RR / 23
Beta 430RR-Race Edition / 22-23
Beta 430RR-S / 22-23
Beta 480RR / 23
Beta 480RR-Race Edition / 22-23
Beta 500RR-S / 22-23
Rekluse Rekluse Torq-Drive Manual Clutch je závodní manuální spojka, která s technologií vysokootáčkové spojky TorqDrive®.
- TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru (místo standardních 7-8lamel je u spojky TorqDrive 12 spojkových lamel!), čímž je dosaženo větší spojovací plochy umožňuje větší přenos točivého momentu a výkonu
- při vývoji byl kladen zvláštní význam na permanentní fungování spojky, a to i při vysokých teplotách, které se vyskytují v motoru během závodu
- TorqDrive také disponuje modifikovanou dynamikou oběhu oleje - ve spojení s víkem spojky Rekluse se zvětšuje objem oleje pro zvýšení chlazení a delší životnost obložení spojky
- během je znatelný přímý přenos síly, přesný chod spojky na páce spojky a výrazně zlepšené chování při rozjezdu
- vadnutí spojky je s Rekluse TorqDrive minulostí...
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- kvalitní nerezové pružiny spojky zabraňují poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a zabraňují prokluzování spojky
- laserem řezané ocelové spojkové lamely (meziplechy) s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladké zapojení a rozpojení
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky - spojka Rekluse TorqDrive nabízí 2-3krát delší životnost oproti originální spojce (prodloužená životnost i při závodním použití)
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může ličit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Beta 350RR / 11-13,17
Beta 350RR (Except Factory Edition) / 14-17
Beta 350RR-Race Edition / 15-17
Beta 350RR-S / 17
Beta 390RR / 15-17
Beta 390RR-S / 17
Beta 390RS / 15
Beta 400RR / 10-14
Beta 400RR Factory / 11
Beta 400RS / 13-14
Beta 430RR / 15-17
Beta 430RR-Race Edition / 15-17
Beta 430RR-S / 17
Beta 430RS / 15
Beta 450RR / 10-14
Beta 450RR Factory / 11
Beta 450RS / 13-14
Beta 480RR / 15-17
Beta 480RR-Race Edition / 15-17
Beta 498RR / 12-14
Beta 500RR-S / 17
Beta 500RS / 15
Beta 520RR / 10-11
Beta 520RR Factory / 11
Beta 520RS / 13-14
Rekluse Rekluse Torq-Drive Manual Clutch je závodní manuální spojka, která s technologií vysokootáčkové spojky TorqDrive®.
- TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru (místo standardních 7-8lamel je u spojky TorqDrive 12 spojkových lamel!), čímž je dosaženo větší spojovací plochy umožňuje větší přenos točivého momentu a výkonu
- při vývoji byl kladen zvláštní význam na permanentní fungování spojky, a to i při vysokých teplotách, které se vyskytují v motoru během závodu
- TorqDrive také disponuje modifikovanou dynamikou oběhu oleje - ve spojení s víkem spojky Rekluse se zvětšuje objem oleje pro zvýšení chlazení a delší životnost obložení spojky
- během je znatelný přímý přenos síly, přesný chod spojky na páce spojky a výrazně zlepšené chování při rozjezdu
- vadnutí spojky je s Rekluse TorqDrive minulostí...
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- kvalitní nerezové pružiny spojky zabraňují poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a zabraňují prokluzování spojky
- laserem řezané ocelové spojkové lamely (meziplechy) s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladké zapojení a rozpojení
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky - spojka Rekluse TorqDrive nabízí 2-3krát delší životnost oproti originální spojce (prodloužená životnost i při závodním použití)
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může ličit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
GasGas EC250 / 21-23
GasGas EC300 / 21-23
GasGas EX250 / 22-23
GasGas EX300 / 21-23
GasGas MC250 / 22-23
GasGas XC300 / 21
Husqvarna TC250 / 17-22
Husqvarna TE250 / 17-23
Husqvarna TE250i / 18-22
Husqvarna TE300 / 17-23
Husqvarna TE300i / 18-22
Husqvarna TE300i Jarvis Edition / 20
Husqvarna TE300i Rockstar Edition / 21
Husqvarna TX300 / 17-19
Husqvarna TX300i / 20-22
KTM 250EXC / 17-19,23
KTM 250EXC TPI / 18-22
KTM 250EXC TPI Six Days / 18-22
KTM 250EXC Six Days / 17-19,23
KTM 250SX / 17-22
KTM 250XC / 17-19
KTM 250XC TPI / 20-22
KTM 250XC-W / 17-19,23
KTM 250XC-W TPI / 18-20
KTM 300EXC / 17-19,23
KTM 300EXC TPI / 18-22
KTM 300EXC Six Days / 17-19,23
KTM 300EXC TPI Six Days / 18-22
KTM 300EXC TPI Erzbergrodeo / 20-22
KTM 300XC / 17-20
KTM 300XC TPI / 20-22
KTM 300XC-W / 17-19,23
KTM 300XC-W Six Days / 17-18
KTM 300XC-W TPI / 19-22
KTM 300XC-W TPI Erzbergrodeo / 20-22
KTM 300XC-W TPI Six Days / 19
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |